wat wou hij precies van mij?

Hij benaderde me eerst lief, warm, als we naast elkaar zaten drukte hij zn lichaam tegen het mijne, maakte seksopmerkingen, ging soms voor mn neus in zn broek, Keek me heel verliefd en lang aan, was altijd eerlijk over zijn drugsgebruik hoeveel hij rookt, Dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad, maar wel heeft rondgescharreld, zei mn naam steeds plagerig, ik had vaak het gevoel alsof hij me van top tot teen bekeek, schaamde zich er niet voor om bepaalde dingen te zeggen, tegen mij als meisje zijnde, Maar plotseling, zei hij: TIEF op domhoofd, ik maak je kapot, Hij was sinds die dag, wat afstandelijker, viel soms zomaar uit tegen mij, zonder duidelijke aanleiding of reden. Kwam niet meer naast me zitten, en als ik probeerde te flirten reageerde hij heel afwijzend, werd opeens onverschillig, dus besloot ik hem maar te laten, maar dan komt hij opeens weer naar me toe, of praat weer opeens alsof er niks aan de hand is, soms heel erg bot, dan weer lief, of afstandelijk, maar maakte nog steeds seksuele opmerkingen, en als ik, het over andere jongen shad, dan had ik het gevoel alsof hij me een schuldgevoel probeerde te geven door de manier hoe hij dan op dat moment naar me kijkt, als hij het toevallig hoort. Maar mijn omgeveing zei dat hij me niet leuk vondt, en ik word hier helemaal gek van HELP wat betekent dit en wat moet ik hiermee?

Toegevoegd na 14 uur:
En als iemand dan vroeg vind je haar een beetje leuk, zei hij: wtf man, hoe kom je erop :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wees maar heel blij dat je nog niet voor deze knaap gevallen bent. Je zou er heel ongelukkig door worden. Lees zelf eens over wat je over hem schrijft: is dat het beeld van een leuke lieve vent? Wat hij van je wilde is toch heel duidelijk, nl tussen de lakens met je schuiven, meer niet. Waarom wil je nog omgaan met iemand die tegen jou zegt "TIEF op domhoofd, ik maak je kapot". Dat betekent dat hij je niet moet en geen respect voor je heeft. En daar blijf jij dan op hopen en achteraan lopen. Word eens wakker en ga een echt leuke knul zoeken. Met deze verdoe je alleen maar je tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
namelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, dumpen dat stuk ongeluk

Andere antwoorden (21)

ik denk dat je even een time-out moet nemen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je er mee moet lijkt me wel duidelijk: negeer deze jongen en probeer contact te vermijden. van zo'n jongen wordt je alleen maar slechter.

Het lijkt er op dat hij snel wilde scoren bij jou. Dit door lekker de lieve jongen uit te hangen ( al vind ik het voor je neus in zijn broek grijpen al helemaal niet zo lief). Toen jij niet direct inging op zijn avances raakte hij zijn interesse kwijt. Toen kwam zijn ware aard boven met zijn botte taalgebruik. Echter een andere vriend gunt hij je ook niet.

Nogmaals, je kunt beter niks meer met deze jongen van doen hebben. Er lopen veel leukere mensen rond.
13 jaar geleden
Vergeet hem!
Er zijn vast wel echt lieve jongens in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hij wil is seks. Negeer hem en ga verder met je leven. Deze jongen schijnt in de war te zijn of hij probeert je te intimideren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe weg die man, die deugt niet.

Zelfs de grootste psychopaat kan lief doen, maar het komt aan op het gedrag.

Iedereen heeft hormonen, daar kan je geen vrienden of partner op uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dumpen die handel.
Zoek een jongen die respect voor je heeft en die geen wiet of andere drugs gebruikt.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zich beter gaat gedragen of gelukkiger wordt van drugs.

Wees vooral heel erg zuinig op je eigen lijf.
Het is jouw lijf en deel jouw lijf en liefde pas, als je echt een fantastisch jong hebt.
Never en nooit met iemand waar je aan twijfelt.
Hij ziet jou als een kutje met een rand er omheen en jij bent die rand in zijn ogen.
Weg met die jongen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn mening.dit is typisch het gedrag van een drugsgebruiker,en niet zomaar alleen een beetje wiet roken,geloof me maar.begin er niet aan,voor je het weet zit je in het zelfde kringetje van dit soort mensen,en zie er dan maar eens uit te komen.dit soort mensen sleuren je helemaal mee de afgrond in.voor je het weet zit je met dezelfde ellende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dumpen die mafkees, het enige wat je met hem word is ongelukkig, geen hand vol,maar een land vol!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf zover mogelijk bij deze patser uit de buurt en flirt niet meer met hem, want die deugt van geen kanten. Die is een pure sexist. Het enige dat hij van je wilde was sex, en toen hij ontdekte dat jij daar niet voor in was, werd hij kwaad en kon je wat hem betrof barsten. Er zijn zat knullen "in de markt" die jou wel kunnen respecteren en er energie in willen steken om een mooie en gelijkwaardige relatie met je op te bouwen. Maar deze jongen denkt alleen maar aan zichzelf en houdt ook alleen maar van zichzelf. Ik wens je veel geluk, maar wel met iets beters dan deze hufter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dit betekent:

Dat hij een eikel met issues is. En dat is héél mild gezegd.

Wat je ermee moet:

Afstand nemen. Nu. Voor je eigen geestelijke, en waarschijnlijk zelfs lichamelijke gezondheid. En 'afstand nemen' moet je letterlijk en figuurlijk nemen: zorg dat je nooit meer bij hem in de buurt komt, en zet hem uit je hoofd.

Dit had je al lang moeten doen. Als je al niet doorhad dat hij minstens een player is, had je in ieder geval héél hard weg moeten rennen en nooit meer omkijken op het moment dat hij je bedreigde.

De les: als iemand je vertelt wie hij is, gelóóf hem dan. Deze jongen heeft je zelf vertelt dat hij drugs gebruikt, seksopmerkingen maakt tegen meisjes die niet zijn vriendin zijn, zich nooit aan een meisje bindt maar alleen scharrelt, op zijn best momenten heeft dat hij jou kapot wil maken (en als je hem de kans geeft zal hij dat ook doen!), speelt met de gevoelens van een meisje dat blijkbaar om hem geeft, en bezitterig doet over een meisje aan wie hij zich niet wil binden.

Rennen. Ren hard, ren ver, ren nu, en kijk nooit meer om. Het beste dat je kunt bereiken bij deze jongen is dat je je mee naar beneden laat sleuren in de fucked-up rotzooi in zijn hoofd. En de stap na verbaal geweld (dat gebruikt hij al) is lichamelijk/seksueel geweld. Als ik jou was, zou ik niet lang genoeg wachten om dat mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat hem gaan,hij sleurt je anders mee in zijn wereld die niet deugd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar het hart van vol is, loopt de mond van over.

Wanneer de behoefte van 'meneer' niet gestild wordt, wordt hij boos.
Vraag je af of er wel liefde in het spel is.
Maak dan een keuze; beter dan blijven afvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat mensen hier daar zo een antwoord op kunnen geven, aangezien wij allemaal die jongen nooit hebben gezien, en dus ook niet kennen. Dit soort 'rare' uitspattingen kunnen ergens ten grondslag liggen, dat weet men niet. Dat hij zo doet neemt niet weg dat mensen hier er zo op moeten reageren vind ik, het kan goed zijn dat hij bijvoorbeeld een stoornis heeft waardoor hij heel zwart wit denkt (opeens weer lief, dan weer bot).
Toch ben ik het wel eens met de mensen die hier reageren, ik zou ook niet meer iets van me laten horen. Ten eerste zijn wat hier al eerder werd gezegd mensen die veel drugs gebruiken zijn in veel gevallen niet de fijnste mensen om mee om te gaan (omdat je er zonder dat je het doorhebt zo bij zit).
Dus ik zeg vooral kijk in ieder geval uit wat je doet, en zorg dat jij je niet de hele tijd slecht voelt, daar heb je niets aan, dan kan je beter een andere jongen zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"als we naast elkaar zaten drukte hij zn lichaam tegen het mijne, maakte seksopmerkingen, ging soms voor mn neus in zn broek"

Wat je hier beschrijft lijkt wel een aanranding.

Iemand die "TIEF op domhoofd, ik maak je kapot" tegen een meisje zegt is gestoord. Zoiets zeg je niet. Dat je die jongen nog zoveel aandacht schenkt door hier een vraag over hem te stellen!

Hij komt behoorlijk gefrustreerd op me over. Ik zou uit zijn buurt blijven en hem vergeten. Wat een engerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan jouw vragen te zien gedraag je je wel erg naief.
Je bent toch niet wanhopig om maar iedereen aan te klampen? Ben je bang dat je alleen over blijft?
Kijk eens goed om je heen, sluit je aan bij een sportvereniging oid, en kies daar je vrienden uit,
die een doel hebben gekozen in hun leven.

Natuurlijk heb jij ook recht op levensgeluk, maar dat wordt je niet automatisch in de schoot geworpen.
Dus zet die roze bril maar af want de wereld is keihard.

en zorg dat je uit die hoek weg blijft van mensen die niet
meer te redden zijn of geholpen willen worden, zodat je niet in de draaikolk terecht komt van de poel des verderfs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogelijk proberen van die griezel zien af te komen , want hij lijkt mij zo als je beschrijft onberekenbaar, een psychopaat .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien voel je je gevleid omdat hij aandacht aan je besteed. Maar ik kan alleen maar zeggen: lees de andere antwoorden. Ze hebben allemaal gelijk! En denk niet dat hij door jou wel zal veranderen en dat hij onder jouw invloed wel echt lief zal zijn. Iemand kan alleen zichzelf veranderen, dat kun jij echt niet. Bovendien heeft die wiet, of wat hij gebruikt, veel meer invloed. Nee, dit is geen leuke vent, en die verdien je wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is nou eigenlijk helemaal niet: wat wil hij van mij?
De vraag is misschien nog meer: waarom wil je in godsnaam iets met hem?
Dat gedrag: het ene moment heel veel belangstelling tonen en aanhalig zijn, het andere moment grof en je afstoten, wijst erop dat hij behoorlijk grote problemen heeft met affectiviteit.
Dat onvoorspelbare gedrag kan ook heel goed samenhangen met drugsgebruik, hij kan je zogenaamd wel eerlijk vertellen dat en hoeveel hij gebruikt, maar het is misschien wel zo slim om er maar van uit te gaan dat hij de helft verzwijgt.
Ik denk, naar aanleiding van wat je zo vertelt dat bij hem een rol spelen: drugs, drank en emotionele problemen.

Je wordt doodongelukkig als je met zo iemand in zee gaat.
Misschien zie je wel iets schattigs of aantrekkelijks of sexie's in hem.
maar kijk alsjeblieft snel de andere kant op en zoek iemand waarvan je weet wat je eraan hebt en die je NOOIT grof behandelt.
sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is hij alleen maar uit op sex en weet dat jij daar fatbaar voor bent.weg met die ego tripper,zoek iemand die wel respect voor je heeft en die niet zo bot tegen je doet.je verdient wel beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals mijn voorgangers al gemeld hebben: DIRECT dumpen. Van zo iemand wordt je echt hoogst ongelukkig van. Je verdient toch zeker beter! Veel liefs, Gea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga jij met jongens om die drugs gebruiken en zich betasten waar je bij bent? Ben jij wel lekker, zoek wat fatsoenlijke mensen om mee om te gaan. bah